Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Projectes de cara a l'estiu

+2
Gegants i Cabuts
Geganter Roig
6 participantes

Ir abajo

Projectes de cara a l'estiu Empty Projectes de cara a l'estiu

Missatge por Geganter Roig Dv Gen 23, 2009 3:37 pm

Doncs això, ara que comença una breu aturada fins al juny (tret de Borriana) és un bon moment per posar sobre la taula eixos projectes i millores que se'n parla de fa anys però que mai arriben a bon port!

Au, a proposar!

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Projectes de cara a l'estiu Empty Re: Projectes de cara a l'estiu

Missatge por Gegants i Cabuts Ds Gen 24, 2009 12:21 am

Calendari, cuca-fera, llibre... aci deixo tres coses, a vore quines veieu més factibles, i aixi veiem l'efectivitat de les amenaçes per no entrar al fòrum xD
Jo crec que encara podem fer les 3, pero la mes dificil es el llibre, però si ens posem mans a l'obra encara podem fer alguna coseta bona...
Ahi deixo l'opinó...

Gegants i Cabuts
Admin
Admin

Nombre de missatges : 25
Age : 31
Ubicació : Benicarló (País Valencià)
Ocupació/ocis : Estudiant a l'hivern, vago de 1ª divisió a l'estiu
Registration date : 10/07/2008

https://gegantsdebenicarlo.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Projectes de cara a l'estiu Empty Re: Projectes de cara a l'estiu

Missatge por Geganter Roig Ds Gen 24, 2009 3:30 am

I les samarretes, no ens oblidem! També em sona els nous gegantons, cabudets més menuts i actes com una gymkana i tot! de dir-se s'han dit un munt!

Però, de totes maneres, crec que això només tirarà endavant si algú (o alguns) es responsabilitzen i ho intenten, sinó ens passarem un altre any parlant sense avançar-hi res

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Projectes de cara a l'estiu Empty Re: Projectes de cara a l'estiu

Missatge por Nadal Ds Gen 24, 2009 3:35 pm

La unica manera de esta en contacte mes directe entre menbres de la colla que de moment s' hem pot ocorre es mixansan el forum pero clar no es privat i les propostes poden anar em direccións poc propicies, aixi es que entenc que no s' entre al mateix de manera mes regular i tampoc podem parlar de prjoectes adiens mixansan el forum per que per aqui s' asbomben als cuatre bens. De moment es el que hi ha i no podem fer res mes que lamentarnos.
Podriem establir un numero de reunions i ferles efectives em regularitat hon parlariem del projectes i nombrar menbres pera que els duguesin endevan, aixo no seria mes que ocupa una part petita del nostre tems.
Aqui dixo la meva proposta pera que la estudieu i em parlem.
Very Happy

Nadal
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 37
Age : 70
Ubicació : Benicarló
Ocupació/ocis : Fuster i geganter
Registration date : 16/07/2008

http://www.gegants.cat/benicarlo

Tornar a dalt Ir abajo

Projectes de cara a l'estiu Empty Re: Projectes de cara a l'estiu

Missatge por Ixader Dg Gen 25, 2009 11:58 am

Estic d'acord en això de que cadascú ha de responsabilitzar-se d'alguna cosa, jo penso que si hi ha algun tema que a algú li interessa s'ha de presentar com una cosa ja mig feta, per exemple dir: podem fer tal cosa, per a la que necessitaré l'ajuda de tantes persones i costarà tant i això la colla ha de dir si podem ajudar o no podem ajudar, les propostes han de ser fermes, com va ser lo de la loteria o lo de les màscares l'any passat.

El contacte pel fòrum no té perquè ser tan públic, tenim una part on només podem accedir els membres registrats, i si es necessités més privacitat existeixen fòrums que en permeten més (si és que aquest no en permet més, que no ho sé), per tant, si aconseguim que després de mirar el correu, mirem tots el fòrum i deixem sempre alguna cosa, això anirà recobrant la vida.

Per cert, això de la gymkana m'ha paregut interessant, que tal si ho desenvolupes una mica, Òscar? no sé com ho voldries fer.

Ixader
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 21
Age : 35
Ubicació : Benicarló/Barcelona/Ves tu a saber!
Ocupació/ocis : Ocupació: massa, ocis: massa pocs...
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Projectes de cara a l'estiu Empty Re: Projectes de cara a l'estiu

Missatge por Yllora Dt Feb 03, 2009 5:59 pm

Me sap mal, perquè jo sempre solto moltes idees... i després no tinc temps per a fer res. Lo de la cuca-fera jo sí que ho veia factible... però esperava la resposta del cap d colla, que va dir q podriem fer-ho amb materials que ell pot aconseguir... i ahí es va quedar. Això necessita temps i dies, pel que... jo sols veig possible ajudar en la meua participació a pasqua o ja per al juliol.

Estic d'acord en que hi ha gent que s'ha d'encarregar de cadascuna de les coses, crec que funcionaria millor. Lo del llibret em pareix una idea fantàstica Smile

Yllora
Geganter de Pau
Geganter de Pau

Nombre de missatges : 7
Age : 39
Registration date : 30/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Projectes de cara a l'estiu Empty Re: Projectes de cara a l'estiu

Missatge por exiliat Dl Feb 16, 2009 1:01 am

Un bon projecte podria ser deixar els gegants a l'ajuntament del Grau de Càlig i crear una nova colla sense el seu ajut. Total per al que serveixen aquesta colla de mangantes... Twisted Evil
Bromes a part, només animar-vos i dir-vos que aquesta temporada encara és possible que estiga disponible per alguna sortida

exiliat
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 15
Age : 41
Ubicació : Planeta terra
Ocupació/ocis : animació
Registration date : 20/07/2008

http://elsmeusmons.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Projectes de cara a l'estiu Empty Re: Projectes de cara a l'estiu

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum