Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Petita enquesta

+5
dhubhe
Ixader
Geganter Roig
Nadal
Gegants i Cabuts
9 participantes

Ir abajo

Petita enquesta Empty Petita enquesta

Missatge por Gegants i Cabuts Dl Gen 26, 2009 10:44 am

Hola a tots!

M'han demanat que faiga un parell de preguntetes per a la gent de la colla, és per a un treball, aixi que m'agradaria que tots els del fòrum les contestareu i es podrien contrastar més opinions.
Ací vos deixo les preguntes:

-Per què vau decidir formar part de la Colla?

-Què és el que mes us agrada de ser de la Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló?

Gegants i Cabuts
Admin
Admin

Nombre de missatges : 25
Age : 31
Ubicació : Benicarló (País Valencià)
Ocupació/ocis : Estudiant a l'hivern, vago de 1ª divisió a l'estiu
Registration date : 10/07/2008

https://gegantsdebenicarlo.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por Nadal Dl Gen 26, 2009 9:02 pm

Bé la contestació a la primera pregunta es molt clara:
1ª - Doncs que el meu fill Òscar volia ser de la colla i com era menor d'edat vem decidir acompanyar-lo.
2ª - I la segona resposta ve lligada a la primera, ja que un cop vam fer el primer viatge llarg que va ser a Belchite i donada l'harmonia que hi ha dintre la colla vam seguir tots els de casa en la mateixa. El que més m'agrada es l'harmonia, i també perquè es viatja a llocs bonics.

Nadal
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 37
Age : 71
Ubicació : Benicarló
Ocupació/ocis : Fuster i geganter
Registration date : 16/07/2008

http://www.gegants.cat/benicarlo

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por Geganter Roig Dt Gen 27, 2009 12:56 am

Ui, això ja ens ho van preguntar en aquell mític reportatge de l'Actual a Santa Bàrbara Laughing

1. Per amistats, per curiositat i pel factor conegut com "m'apunto a un bombardeig"

2. Doncs a nivell de colla, el bon rotllo que hi sol haver, en general (ehem ehem), a nivell d'activitat, doncs que serveix per potenciar un dels trets característics (i ja tradicionals) de la ciutat arreu dels Països Catalans i perquè m'ha permés anar-hi a un bon nombre de ciutats, comarques i viles.

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por Ixader Dc Gen 28, 2009 3:47 pm

Bueno, a vore si s'anime algú més perquè una enquesta en una població de 3 persones ni és enquesta ni és res, ho recordarem el dia de Borriana.

1. Per coacció familiar, bueno en serio, perquè tots els de la familia ja es van apuntar i al final em va picar la curiositat, però realment feia anys que em feia gràcia això dels gegants, de fet crec que heu vist fotos d'Òscar i meues en tots els gegants que van venir pel 10 aniversari (i d'això ja fa uns quants anys...)

2. Poder passar-t'ho bé portant un tros de la cultura del teu poble, disfrutar de caps de setmana a llocs ben variats de la geografia bàsicament dels Països Catalans, compartint-los amb bona gent i fer festa amb els xiquets allà on anem (encara que hi haja cada béstia parda per cada poble...)

Per cert, tu això ho has escrit a classe... ai que vaguejem... jeje, bueno, jo també ho estic fent des del treball, em quedava un quartet d'hora i ja no vaig a començar res de nou ara, no?

Ixader
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 21
Age : 35
Ubicació : Benicarló/Barcelona/Ves tu a saber!
Ocupació/ocis : Ocupació: massa, ocis: massa pocs...
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por dhubhe Dl Feb 02, 2009 9:51 pm

Hola,
-Per què vau decidir formar part de la Colla?
Vaig entrar un poc de "rebot", a través d'un amic; i em va agradar i em vaig quedar (uff quants d'anys han passat!!!).

-Què és el que mes us agrada de ser de la Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló?
Crec que és una "feina" molt agraïda: sortir a les festes del poble, fer "turisme", conèixer gent, conviure i gaudir del bon "rollet" que ens gastem (quasi sempre ;-) )...

Salutacions!!

dhubhe
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 17
Age : 55
Ocupació/ocis : treballar... i divertir-se
Registration date : 22/09/2008

http://www.sombrasyluces.com    http://www.sombrasyluces.com/blo

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por jo_mateixa Dl Feb 02, 2009 10:00 pm

Be, a la primera pregunta tinc que dir que vaig entrar per una amiga, jo en principi no sabia massa be de que anava aço, i ella me ho comentava fins que un dia me va dir ¿per qué no vens un dia i veus el que es sense cap compromís? I mira, fins ara.
El que mes m'agrada de ser de la colla es bàsicament el que heu dit tots abans que jo, el coneixer gent, sortir a altres llocs que segur que no se m'haguera ocurrit mai anar, tambe el bon rollo que casi sempre tenim, el sortir moltes vegades de la rutina al poble, en fi, tot el que heu dit tots abans que jo.

jo_mateixa
Geganter de Pau
Geganter de Pau

Nombre de missatges : 10
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por antonio_juan Dl Feb 02, 2009 11:03 pm

Hola xiquets!

1) Pos... Crec que em va enganxar el tio blanco, així q suposo per amistat i per fer algo diferent.

2) El bon rotllo que tenim, q som com un grupo d'amics, i després suposo que és molt bonic arrancar somriures als xiquets quan surtim, i col.laborar en la festa, com a element actiu i no com a mirador.

antonio_juan
Gegantó
Gegantó

Nombre de missatges : 2
Age : 105
Ocupació/ocis : faena fuig
Registration date : 08/09/2008

http://www.patos.es

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por Geganter Roig Dl Feb 02, 2009 11:36 pm

Porta a la interessada a la reunió, home, així s'enterara de primera mà!! cyclops

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por exiliat Dt Feb 03, 2009 1:34 am

1_ Em van enxufar els meus pares, ells van abandonar i jo he seguit a la colla de manera intermitent.
2- El bon rotllo (i els cubates gratis que em treia a l'Ametlla clown ) i , perquè no confesar-ho? l'amor a la terra.

exiliat
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 15
Age : 41
Ubicació : Planeta terra
Ocupació/ocis : animació
Registration date : 20/07/2008

http://elsmeusmons.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por Yllora Dt Feb 03, 2009 5:47 pm

1. A mi tb em va enganxar el "tio blanco"...em va dir que podria anar a provar, que sempre us ho passaveu molt bé... vamos, que perquè hi havia gent coneguda dins de la colla (cosa q em fa pensar que sinó hagués sigut així no crec que mai hagués pensat en la possibilitat... nota mental: com es pot difondre aquest tipus de coses entre la gent q no ens coneix? segur que molts, si ho sapigueren, voldrien vindre a provar!)

2. Suposo q la frase seria.. "perquè és entranyable" XD No sé... és un ambient que em fa sentir bé en general, per tot això que ja han dit anteriorment; estàs fent una cosa que saps que fomenta la cultura de la teua terreta, participes a festes i actes d'altres poblets, coneixes a gent, viatges i, si tens algun mal de cap, vore els xiquets a través de la boca d'un cabut fa que se t'oblide... tot són ventatges! Very Happy

Yllora
Geganter de Pau
Geganter de Pau

Nombre de missatges : 7
Age : 39
Registration date : 30/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Petita enquesta Empty Re: Petita enquesta

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum