Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Balls dels gegants i dels cabuts

2 participantes

Ir abajo

Balls dels gegants i dels cabuts Empty Balls dels gegants i dels cabuts

Missatge por Gegants i Cabuts Dj Jul 31, 2008 12:54 am

Be, aquest tema ja estava al altre fòrum, però crec que hauriem de rellançar-lo. No estaria de menys que creem un ball dels gegants i dels cabuts, un de nou. Crec que per a aquestes festes, en 15 dies podriem fer un ball, escollint una cançó típica de Benicarló, com podria ser la de Xurrimango, i que nosaltres li fem una coreografia. Pot pareixer un poc precipitat, però si anem en idees, i en ganes, jo crec que de temps ens sobrarà i tot. Jo tinc alguna idea per al ball de gegants, al de cabuts podriem fer-los ballar al mateix temps que els gegants, com fan a Alacant. Si ho fem, ho hem de decidir ja.
Vinga opineu, i donem un poc de vida al fòrum!

Gegants i Cabuts
Admin
Admin

Nombre de missatges : 25
Age : 31
Ubicació : Benicarló (País Valencià)
Ocupació/ocis : Estudiant a l'hivern, vago de 1ª divisió a l'estiu
Registration date : 10/07/2008

https://gegantsdebenicarlo.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Balls dels gegants i dels cabuts Empty Re: Balls dels gegants i dels cabuts

Missatge por Ixader Dj Jul 31, 2008 1:38 am

Ja ho hem parlat a casa, però penso que és un bon moment durant estos dies que, més o menys, tots tenim vacances (tampoc sé l'agenda de tots com va) de rellançar, si és possible este i altres temes que s'han anat deixant penjats durant l'any. Jo trobo interessant tornar a enganxar una mica les coses, a vore si podem.

Ixader
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 21
Age : 35
Ubicació : Benicarló/Barcelona/Ves tu a saber!
Ocupació/ocis : Ocupació: massa, ocis: massa pocs...
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum