Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Figures noves

+3
dhubhe
Ixader
Geganter Roig
7 participantes

Ir abajo

Figures noves Empty Figures noves

Missatge por Geganter Roig Dl Set 22, 2008 9:37 pm

A Benicàssim vam parlar prou de què hauríem de començar el disseny i la construcció de noves figures, que pertanyen a la colla i no a l'ajuntament, tal i com passa ara, així de passada podríem anar més a la nostra. Personalment, em sembla que hauría de ser un tema principal de cara al 2009, ja que com sabem, estes coses van esplaiet i quan abans posar-se en marxa millor!

Hi ha moltes propostes, així que les destrio:

- Nova parella de gegants grans. Seria el més costós. Fins i tot jo ho deixaria a mitjà termini (25 aniversari?) I pensar, és clar, quines figures serien

- Gegantons i gegants de motxila. Més fàcils de fer, i a més, de portar i transportar, i no necessitaríem de furgona

- La cucafera. Això és tema de Maria José tongue

- Màscares, cabuts, nanos... Podríem fer alguns més còmodes, que s'adapaten millor als muscles i no necessites de la mà per aguantar-los. Tampoc crec que caldria massa feina. Ací es va dir que es podria fer el d'un íber, em sembla. Si apuntem en eixa línia, es podria fer una mena de recorregut històric de la ciutat en nanos i cabuts, no?

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Figures noves Empty Re: Figures noves

Missatge por Ixader Dl Set 22, 2008 10:25 pm

El que jo tenia entés era que es volien fer uns gegants mitjans (d'uns 3 metres). José Luis ja estava mirant pressupostos en aquest sentit i les estructures també estaven en projecte. Realment, el temps per a fer-los tampoc és tant (poden estar fets en un any o menys) i són la peça que ens faltaria per ser una colla "independent" ja que cabuts (els que no són de l'ajuntament) i gegantons ja són propietat de la colla. El fet que siguen mitjans faria que no fes falta una furgona ja que es volia portar els bustos al maleter d'un cotxe i les estructures a una baca a qualsevol cotxe.

Jo crec que paral·lelament es poden fer coses ja des de la colla. El principal problema és la falta de pressupost, per tant, penso que s'ha de pensar com ens ho muntem per aconseguir tota la pasta necessària per dur a terme les coses.

Però com he dit abans, crec que seria necessari aconseguir uns nous gegants (evidentment més petits que Tolo i Mar) per poder ser una colla competent sense la necessitat de ser una sucursal de l'ajuntament.

Ixader
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 21
Age : 36
Ubicació : Benicarló/Barcelona/Ves tu a saber!
Ocupació/ocis : Ocupació: massa, ocis: massa pocs...
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Figures noves Empty Re: Figures noves

Missatge por dhubhe Dt Set 23, 2008 6:50 pm

Hola,
Jo també apostaria per promoure i donar prioritat a la construcció d'una "parelleta" de gegantets que siguin prou xulos com per anar per ahí amb presencia, perquè crec que no és el mateix presentar-se a un lloc amb dos gegants petits i ben fets que amb dos gegantons. Problemes??? la pastaaaaaaaa affraid
Salutacions!!

dhubhe
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 17
Age : 55
Ocupació/ocis : treballar... i divertir-se
Registration date : 22/09/2008

http://www.sombrasyluces.com    http://www.sombrasyluces.com/blo

Tornar a dalt Ir abajo

Figures noves Empty Re: Figures noves

Missatge por Ixader Dc Set 24, 2008 1:31 am

Bé, el tema en el que almenys tots coincidim és la falta de recursos. En aquest sentit hi ha diverses solucions:

- Aconseguir els diners d'alguna entitat que oferisca diners en obra social (en aquest cas el lloc més directe és la Caixa Benicarló, tot i que hi ha més entitats que poden invertir en cultura).

- Buscar un patrocini amb la contraposició de cedir algun espai (que seria segurament la samarreta, a falta d'altres elements).

- Trobar formes alternatives de fer diners (alguna festa, treballar en alguna activitat venent coses), encara que per a això faria falta abans fer compra del que fos...

De moment no se'm ocorre res més però segurament hi haurà més alternatives. De totes maneres penso que el complicar no es trobar la idea, sinó donar el pas i trobar activament algú que ens proporcione la suma necessària per dur a terme els projectes. Seria necessari pensar en fer algun tipus de document per presentar el que es la colla i per què necessitariem els recursos.

No ho tinc encara del tot clar però ho deixo aquí per a que entre tots ho poguem polir

Ixader
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 21
Age : 36
Ubicació : Benicarló/Barcelona/Ves tu a saber!
Ocupació/ocis : Ocupació: massa, ocis: massa pocs...
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Figures noves Empty Re: Figures noves

Missatge por Yllora Dv Set 26, 2008 11:15 am

La cuca-fera ja estava planificada, però faltava temps i materials. José Luis sí q va dir que ell podria aportar part del material que fa falta, però tot es va paralitzar quan esperàvem la resposta del pressupost per part de cultura. Igual va passar amb les camisetes, que van dir que si eren de la'juntament podien ser gratuïtes... Encara que jo optaria per a posar publicitat d'alguna altra entitat (caixa rural, etc.) i segur que també ens surtirien gratuïtes i no serien de paper de fumar com les de l'ajuntament.

Fer cabuts més cómodes és una gran idea, però crec que la prioritat ara recau en els gegants/gegantons. I hem de proposar-nos objectius factibles, un per un.

Lo d'anar buscant algun patrocinador per a que ens ajude econòmicament és una gran idea per a començar la nostra independència. Això ho hauriem de parlar a la pròxima reunió.

Yllora
Geganter de Pau
Geganter de Pau

Nombre de missatges : 7
Age : 39
Registration date : 30/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Figures noves Empty Re: Figures noves

Missatge por jo_mateixa Dl Set 29, 2008 8:45 pm

José Luís va comentar que després de la sortida de Borriana ens reuniriem un dia per fer una reunió llargueta per a parlar tot el tema sobre el futur de la nostra colla, tot el que volem fer. En eixa reunió ho parlarem tot, suposso.

jo_mateixa
Geganter de Pau
Geganter de Pau

Nombre de missatges : 10
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Figures noves Empty Re: Figures noves

Missatge por Nadal Ds Oct 04, 2008 3:06 pm

Jo personalment esti esperant la esmentada reunio per tal de clarificar els temes pendens, pero estic en favor de fero un per un i esglaonadament.

Nadal
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 37
Age : 71
Ubicació : Benicarló
Ocupació/ocis : Fuster i geganter
Registration date : 16/07/2008

http://www.gegants.cat/benicarlo

Tornar a dalt Ir abajo

Figures noves Empty Re: Figures noves

Missatge por exiliat Dl Oct 06, 2008 7:01 pm

Si es tingués temps es podria fins i tot plantejar-se fer natros els gegantons o, com es va fer amb el cap de gori buscar l'ajuda dels nanos a Benicarlandia o una cosa així si és que encara es fa. Aqui als hotels amb la feina d'animació hem aconseguit coses similars amb l'ajut dels crios. Total el material necessari seria globos gegants, kilos i kilos de diaris vells i un pot de cola industrial per barrejar amb aigua. Si estic a Bló em comprometo a aportar les meus mans i els meus coneixements al respecte.

exiliat
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 15
Age : 41
Ubicació : Planeta terra
Ocupació/ocis : animació
Registration date : 20/07/2008

http://elsmeusmons.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Figures noves Empty Re: Figures noves

Missatge por exiliat Dl Oct 06, 2008 7:25 pm

per altra banda es podria buscar una data per organitzar alguna activitat amb els crios del poble amb vistes a fomentar la participació i perquè no treure uns calerons que no vindrien gens malament segons comentava un company per aqui dalt. Jo lamentablement no sé quan tindré disposició per estar a Blo uns dies però us dono idees.

exiliat
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 15
Age : 41
Ubicació : Planeta terra
Ocupació/ocis : animació
Registration date : 20/07/2008

http://elsmeusmons.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Figures noves Empty Re: Figures noves

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum