Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ciutat Gegantera del 2009.

Ir abajo

Ciutat Gegantera del 2009. Empty Ciutat Gegantera del 2009.

Missatge por Nadal Dt Jun 02, 2009 7:54 pm

Em sap mol de mal la mala organizaco que ha tingut la ciutat Gegantera d' aquest any i em sap mes mal perque jo volia que s' escullis aquesta ciutat, ¿per que? ¡ perque en aqueixes contrades baix veure la meva primera llum!. Dons estic desabut,Tarrega o Targa com anomenem els que som o viuhen per les comarques d' el Urgell i la Segarra, te molta experiencia em orgainza actes al carrer "la fira del teatre" per un ejemple i que tan de bon resultat ha donat done i suposo que donara. No han estat a la alsada em aquesta ocasio han volgut fer coses que no s' han fet i l' han cagat, els na desbordat les espectatives, van cobrar per donar el sopar als participans de la trobada per doanrlos un entrepa de carnt crua, menys mal que nosaltres no barem participa del sopar per que ja en estem una mica escarmentats, l' aigua que donaben en el comensament here calenta, pel esmorsar per veure van donar aigua i sucs de fruites, a hon podien haber donat unes sebezes fresques per el qui les vunguesin, i per acabar les vora tres hoeres que vem pasar al sol esperan els acates de cloenda, res que tot plegat es una mica cahotic.
Perdoneu companys per la mala image que va doanr la ciutat que dic jo que es la meva ciutat.
Ramon

Nadal
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 37
Age : 71
Ubicació : Benicarló
Ocupació/ocis : Fuster i geganter
Registration date : 16/07/2008

http://www.gegants.cat/benicarlo

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum