Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Novetats loteria

4 participantes

Ir abajo

Novetats loteria Empty Novetats loteria

Missatge por Geganter Roig Dj Oct 02, 2008 3:49 pm

Unes quantes cosetes més de la ditxosa loteria Razz

Avui he anat a pagar al lotero part del deute, així que ja queda menys per obtindre benefici per la colla (encara queda però).

He aprofitat per encomanar deu talonaris més, vista que molts ja els acabeu. A més a més, el de l'administració m'ha recomanat que agafe més dels que tenia pensats (uns cinc) per què a desembre es venen prou, segons ell. Bé, espero tindre'ls llestos per a la Diada, abans li he de dir a Isabel que em deixe el segell per cunyar-los i siguen legals. A la mateixa diada aprofitaré per portar uns quants talonaris, que ho sapigue per si en voleu.

Tema dècims. Per començar algú ha anat de part de la colla i ha agafat un. No passa res (menys feina per a mi Laughing ) però m'agradaria saber si ja l'ha pagat els 20 euros a l'administració o estan també a compte (m'he oblidat de preguntar-lo allí...). És per que després quadren els comptes i no em deixe en mal lloc.

De totes formes, l'home m'ha aconsellat que me'n encarregue jo dels dècims i no vaja per lliure, així que li faré cas. A hores d'ara ens queden del número 29 DÈCIMS ( a 20 euros -es ven a 23 i hi ha 3 euros de benefici per la colla). QUI VULLGA DÈCIMS QUE M'HO DIGA I JA ANIRÉ JO A AGAFAR-LOS DE L'ADMINISTRACIÓ, I SI TÉ ELS DINERS JA PREPARATS, MILLOR QUE MILLOR.

Recordeu que encara hi ha tres mesos llargs per fer loteria, així que sense pressa i sense pausa, que d'ahí han de sortir gegants nous! geek Però també fem les coses correctament que són molts de diners tot això (per fer-vos una idea, només al lotero li devem més de mil euros)

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Novetats loteria Empty Re: Novetats loteria

Missatge por Nadal Dj Oct 02, 2008 9:59 pm

Collons em el deute......... Jo pensava que no eren tans. Em sembla bé que t' encarreguis tu dels decims, ja que si van persones per lliure imaginat tu el forat que ens poden arrear. Jo li diria al lotero que no en vangui a dingu que no siguesis tu perque si no ni me ho vuy imagina.
Nadal

Nadal
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 37
Age : 71
Ubicació : Benicarló
Ocupació/ocis : Fuster i geganter
Registration date : 16/07/2008

http://www.gegants.cat/benicarlo

Tornar a dalt Ir abajo

Novetats loteria Empty Re: Novetats loteria

Missatge por Ixader Dj Oct 02, 2008 10:29 pm

Podries fer una miqueta de comptes de com van les coses? Si no t'és molta molestia...

Així ens podem fer una idea de què és el que falta i el que podem aconseguir

Ixader
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 21
Age : 36
Ubicació : Benicarló/Barcelona/Ves tu a saber!
Ocupació/ocis : Ocupació: massa, ocis: massa pocs...
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Novetats loteria Empty Re: Novetats loteria

Missatge por Geganter Roig Dj Oct 02, 2008 10:55 pm

Oi i tant,

La Colla ha comprat 1.800 euros en loteria, que són 750 butlletes a 3 euros. D'ahi surten eixos 1.800 euros a tornar i uns 450 de benefici a la colla. D'altra forma, dels 30 talonaris que ara mateix tenim en mans, s'han de pagar a l'administració la recaptació de 24. A partir d'ahi la colla comença a guanyar. Per ara ja s'han pagat 6.

Ara, amb els que he demanat, seran 40, el cost pujarà a 2.400 euros, per la qual cosa guanyariem a partir del talonari 32, i si els venem tots, ingressaríem 600 euros, al marge de que toque.

Ah, i els talonaris que no s'enceten es poden tornar i ens ho descompten, així que el que es comence, s'ha d'acabar

afro

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Novetats loteria Empty Re: Novetats loteria

Missatge por Nadal Dv Oct 03, 2008 8:35 pm

Bueno ja he descuber la persona, (una unica persona), que si ni ha nes pos no ho se que anat a la administracio i ha comprat un decim, es la mare d' Angelillo, i no li an cobrat cap recarreeg, per lo que si que el ha pagat. Me ho a dit abui que li he preguntat a la fabrica. Vinga colla una salutacio de Nadal.

Nadal
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 37
Age : 71
Ubicació : Benicarló
Ocupació/ocis : Fuster i geganter
Registration date : 16/07/2008

http://www.gegants.cat/benicarlo

Tornar a dalt Ir abajo

Novetats loteria Empty Re: Novetats loteria

Missatge por dhubhe Dl Oct 06, 2008 8:44 pm

Hola,
Pot ser és obvi... o pot ser no... però certs temes soci-econòmics crec pot ser més adequat tractar-los en "petit comitè" que per un fòrum públic...
Salutacions!

dhubhe
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 17
Age : 55
Ocupació/ocis : treballar... i divertir-se
Registration date : 22/09/2008

http://www.sombrasyluces.com    http://www.sombrasyluces.com/blo

Tornar a dalt Ir abajo

Novetats loteria Empty Re: Novetats loteria

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum