Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Loteria nadalenca

3 participantes

Ir abajo

Loteria nadalenca Empty Loteria nadalenca

Missatge por Geganter Roig Ds Ago 02, 2008 1:37 pm

Avore xiquets i xiquetes, ara vinc de l'administració per apanyar la loteria. Ja tenim el número encarregat (està al bombo ) i per començar seran trenta tal·lonaris de 25 butlletes a 3 euros (2,40 per a l'Estat, 0,6 per a natros ). La setmana vinent aniré a donar el logotip, ja què ells també ens faran les butlletes de bades (per cert, podem triar entre roig, verd, blau i groc ). En cas que venguem tot, tenim uns vint tal·lonaris més de reserva, pe`ro ja no crec que els usem Razz

Ara bé, el de l'administració m'ha comentat com farem lo de dipositar la loteria. O bé ho fan ells o bé ho fa el banc, que és més segur ( i també et cobre una xicoteta comissió ). Així, doncs, em dieu que és preferible, i si és pel banc, m'heu de passar el compte corrent que té la Colla, per ingressar-ho ahí. Segons m'ha dit l'home, són menys maldecaps.

A més a més, necessitaré el segell de la colla per marcar les butlletes i tal·lonaris. Avore si em dieu qui el té i que me'l deixe!

Si tot va correcte, per a la Trobada ja tindrem tot enllestit Very Happy

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Loteria nadalenca Empty Re: Loteria nadalenca

Missatge por Geganter Roig Dt Ago 05, 2008 10:58 pm

Una mica de moviment no aniria mal...

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Loteria nadalenca Empty Re: Loteria nadalenca

Missatge por Ixader Dc Ago 06, 2008 9:33 pm

Home, tampoc t'esperes moviment si tampoc s'entre al fòrum. Dels que entrem 3 vivim a la mateixa casa (i ho comentem ja dins de casa), Oscar (que ja t'ha enviat el mail de Isabel) i jo ja te vam dir lo que el diumenge, jo penso que anar al banc, per la comissió que pot suposar (que me vas dir que era de uns pocs euros) es treure's un problema de damunt i quan la gent cobre la grossa millor al banc que portar natros els diners a les butxaques.

Després ja no entra ningú més al fòrum, excepte tu i dolçainer que no es de la colla. Això dels que estan registrats, que tampoc s'ha registrat una part de la colla (només cal que mires a la llista de membres). Trobo a faltar l'activitat de fa uns mesos.

Ixader
Mini Cabut
Mini Cabut

Nombre de missatges : 21
Age : 36
Ubicació : Benicarló/Barcelona/Ves tu a saber!
Ocupació/ocis : Ocupació: massa, ocis: massa pocs...
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Loteria nadalenca Empty Re: Loteria nadalenca

Missatge por Yllora Dt Ago 12, 2008 4:09 pm

aix.. acabo de rebre un correu electrònic q m'amenaçava sobre la meua inactivitat al nou fòrum...
M'he deixat l'ordinador a València, així q aquest mes d'agost dependré de l'ordinador d mon pare, i tampoc entro massa.

Estic molt desinformada sobre tot lo que teniu planejat per la colla (no ho dic per vatros, sinó per mi, q fa temps q no puc anar a res). A vore si em poso al dia el dia que anem a comprar Wink

Yllora
Geganter de Pau
Geganter de Pau

Nombre de missatges : 7
Age : 39
Registration date : 30/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Loteria nadalenca Empty Re: Loteria nadalenca

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum