Colla de Gegants i Cabuts de Benicarló
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Més loteria

4 participantes

Ir abajo

Més loteria Empty Més loteria

Missatge por Geganter Roig Dg Ago 17, 2008 7:53 pm

Res, per a qui li interesse, encara tinc 7 talonaris lliures, si en voleu, només cal demanar-lo

Recordeu que el preu total del talonari és de 75 euros, 3 € per butlleta. I de cadascún la colla en guanya 15 €

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Més loteria Empty Re: Més loteria

Missatge por Geganter Roig Dl Set 22, 2008 9:31 pm

Xiquets i xiquetes, ara mateix em queden ja només quatre talonaris lliure, si algú en vol que m'ho diga, i si m'ho posa ací al fòrum, millor que millor, que després se m'oblide quan arribo a casa Razz

Recordeu que no hi ha limitació de talonaris, es poden encarregar perfectament fins a 20 talonaris més! (penseu que sumarien 300 euros per la colla)

De cara al Prat (per cert, senyor secretari, que em compten que hi vaig) puc portar un parell per vendre'ls a les colles d'alli, que us pareix?

Finalment, qui ja haja fet tot el talonari, que em passe els diners i la matriu el més aviat possible, així començarem a tancar el deute amb el de l'Entraeta

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Més loteria Empty Re: Més loteria

Missatge por Gegants i Cabuts Dt Set 23, 2008 11:43 am

Home Òscar, això no es pregunte, això se fa. este cap de setmana porta talonaris que segur que ens compren. Som exòtics a aquella zona xD

Gegants i Cabuts
Admin
Admin

Nombre de missatges : 25
Age : 31
Ubicació : Benicarló (País Valencià)
Ocupació/ocis : Estudiant a l'hivern, vago de 1ª divisió a l'estiu
Registration date : 10/07/2008

https://gegantsdebenicarlo.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Més loteria Empty Re: Més loteria

Missatge por Geganter Roig Dl Set 29, 2008 6:10 pm

Ah caram, us retorno la fama, què ja veig que si hi havia avís al web, no m'he adonat xD

Bé, com ja he dit un munt de vgeades, em queden quatre talonaris lliures, tres d'ells, sinó m'equivoco ja han estat demanats (An-G-Illo, Òscar i Juan i Rosana).

Es poden demanar encara més talonaris, així que si vegeu que la venda va bé, no cal més que dir-m'ho i encomanaria cinc o deu talonaris més (de 25, clar està)

A Borriana intentaré recordar-me de dur per vendre a altres colles, avore si hi ha sort!

Ah, també em van dir si la colla conservava loteria. Com em sembla massa que es guarde un talonari sencer, he pensat que a qui li sobre massa paperetes que aparte una o dues per a la colla, i que descompte eixos 3 euros de la suma final. I que m'avise, és clar, que sinó no quadre la caixa Razz

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Més loteria Empty Re: Més loteria

Missatge por jo_mateixa Dl Set 29, 2008 8:53 pm

Oscar, a mi m'han encomanat 5 décims, a part de les botlletes que ja vaig venent. M'agradaria saber com ho tinc que fer per conseguir-los, el preu com el de sempre suposso, de 23 euros cada décim. Ja me dirás algo

jo_mateixa
Geganter de Pau
Geganter de Pau

Nombre de missatges : 10
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Més loteria Empty Re: Més loteria

Missatge por dolçainer Dl Set 29, 2008 11:02 pm

porteu loteria a Borriana i en vendreu molta que és una bona ocasió, jo vos en vaig comprar a la vostra trobada però hi ha gent que se'ls en va passar

dolçainer
Geganter de Pau
Geganter de Pau

Nombre de missatges : 5
Registration date : 02/08/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Més loteria Empty Re: Més loteria

Missatge por Geganter Roig Dt Set 30, 2008 5:26 pm

Ok ok, respecte al dècim no volia encarregar-me, però vista l'expectació popular, passaré esta setmana a preguntar que s'ha de fer amb els dècims, que jo no en tinc ni idea Razz

Estaria bé si em digueu quants dècims calculeu que es poden vendre, més que res per dir-li una xifra aproximada al lotero si em pregunta

Geganter Roig
Geganter de 2ª
Geganter de 2ª

Nombre de missatges : 43
Registration date : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Més loteria Empty Re: Més loteria

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum